Анкета учасника


Анкета
учасника другого туру
 Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»

1.    
Прізвище, ім’я, по батькові
 Носкевич  Андрій  Ярославовоич
  
2.    
Дата народження
12 березня  1971 року
3.    
Домашня адреса з поштовим індексом
 Львівська  область, 
 Золочівський район, 
 м. Золочів, 
  вул. Шевченка, б.15,  кв.7, 
  80700 

4.    
Мобільний телефон
0966593467
5.    
Електронна пошта
 999999andre@gmail.com 
6.    
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
 Сімферопольське вище 
 військово-політичне училище, 1993 рік,
 за спеціальністю  « командна військово-будівельних частин »,
кваліфікація: соціальний педагог-психолог
7.    
Стаж роботи:                       загальний
 25 років
                       педагогічний
 5 років
8.    
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
 Золочівський економічний ліцей,  м.Золочів,  тел. 03265 
4-23-73, lycey@i.ua

9.    
Посада
Учитель предмета «Захист Вітчизни»
10.            
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст
11.            
Звання
Не маю
12.            
Класи, в яких викладаєте
10-11 класи
13.            
Посилання на власний 
Інтернет-ресурс
 Блог – noskevych.blogspot.com

14.            
Педагогічне кредо
« Навчати дітей і виховувати почуття любові до рідної  країни»
15.            
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
      Для проведення уроків захисту Вітчизни в ліцеї використовую кабінет інформатики, майданчик для стройової підготовки, розташування військової частини.
      Під час проведення уроку намагаюся поєднувати вербальні, наочні та практичні методи навчання. Правильне поєднання цих методів сприяє формуванню в учнів повнішого уявлення про зміст предмета "Захист Вітчизни".
      Уроки проводжу з використанням мультимедійних засобів (презентації, відеофільми), інтерактивних методів (тести оцінювання, навчально-тренувальні карти, "кубування", "мозговий штурм", "акваріум").
       В своїй роботі проводжу нестандартні уроки, наприклад: урок-змагання, урок-вікторина із застосуванням теоретичних і практичних знань, уроки-конкурси. У ході навчання реалізую міжпредметні зв'язки з предметами природничого, гуманітарного, фізичного напрямів та основами здоров'я.  Завдяки цьому уроки для учнів стають цікавішими і захоплюючими, веселими і пізнавальними.
               
16.            
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
        Учитель за покликанням, Носкевич Андрій Ярославович  у своїй педагогічній діяльності проявляю любов до дітей, до професії, до предмета «Захист Вітчизни».  Розвиваю особистність в учнів, формую в них готовність до захисту Вітчизни та дій в умовах  надзвичайних ситуацій. Атмосфера доброзичливості та співпраці, яку створює педагог,  сприяє вільному сприйманню матеріалу учнями. 
       При проведенні уроків впроваджую особистісно-орієнтований підхід до навчання учнів. Реалізую три основні напрями: військова виучка, тренувальний, освітній. Тренувальний напрям спрямований на підвищення рівня рухової підготовленості. Освітній напрям дає змогу озброїти учнів знаннями.
       Під час проведення уроку намагаюся поєднувати вербальні, наочні та практичні методи навчання. Правильне поєднання цих методів сприяє формуванню в учнів повнішого уявлення про зміст предмета "Захист Вітчизни".
       Прагну, щоб кожний урок був логічним продовженням попереднього і, водночас, підготовкою до наступного, змістовним, цікавим для учнів і таким, що спонукає їх до активної діяльності.
       Мені притаманна людська гідність, висока   національна   свідомість,  ввічливе  ставлення  до  учнів  та  вчителів, сумлінність  і працьовитість, які  є  запорукою   авторитету серед учнів та  педагогічного колективу.

Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів             у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.


«____» _________  2016 р.                                      _______________

Немає коментарів:

Дописати коментар